Doprava a platba
Osobní vyzvednutí v našich provozovnách je zdarma.
Doprava po ČR pro objednávky nad 1500 Kč je zdarma.
Doprava po SR pro objednávky nad 2000 Kč je zdarma.
Číslo bankovního účtu pro platby převodem je 2150004399/0800.
Číslo bankovního účtu pro platby převodem v EUR je:
23 02 01 77 55 / 2010
CZ06 2010 0000 0023 0201 7755
IBAN CZ0620100000002302017755
BIC (SWIFT) FIOBCZPPXXX
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. +420 724 891 191, nebo na e-mailu obchod@kontaktnicockylevne.cz.
|
Druh platby |
Cena vč. DPH |
Hotově nebo kartou při osobním odběru |
zdarma |
Převodem | zdarma |
Expresní bankovní převod | zdarma |
Platba kartou | zdarma |
Dobírka | 38 Kč (při nákupu nad 1. 500 zdarma) |
Dobírka do Balíkovny | 19 kč (při nákupu nad 1. 500 zdarma) |
Platba Slovensko |
|
Převodem | zdarma |
Expresní bankovní převod | zdarma |
Platba kartou | zdarma |
Dobírka | 38 Kč |
Číslo bankovního účtu pro platby převodem v Kč je 2150004399/0800.
Číslo bankovního účtu pro platby převodem v EUR je CZ06 2010 0000 0023 0201 7755 IBAN CZ0620100000002302017755 BIC (SWIFT) FIOBCZPPXXX.
Osobní odběr na našich provozovnách
Jste z Brna nebo Hodonína? Vyzvedněte si zdarma své objednané zboží u nás v Očním Studiu Aleše Žejdla! Uvítá vás příjemné prostředí a profesionální personál. Objednávka je pro vás připravena k vyzvednutí po dobu 10 dní. Otevírací dobu konkrétního Očního Studia najdete zde.
Upozornění! Ceny na kamenných prodejnách a e-shopu se mohou lišit. Pokud budete chtít zboží za cenu uvedenou na našem e-shopu, musí být zboží objednáno přes e-shop. Po jeho objednání vyčkejte prosím na e-mail o tom, že je zboží připraveno k odběru. Děkujeme za pochopení.
Dá se na provozovnách platit kartou?
Ano, ve všech provozovnách našich Očních Studií lze platit kartou.
Co potřebujete k vyzvednutí objednávky?
Připravte si prosím číslo objednávky. Pokud ho ale nemáte po ruce, nevadí. Balíček dohledáme i podle jména zákazníka.
Více informací o našich kamenných provozovnách a kompletní kontakty najdete tady.
Balíkovna
Balíkovny jsou výdejní místa, kde si vyzvednete cenově nejdostupnější balík od České pošty. Balíkovny naleznete na poštách nebo u externích partnerů po celé České republice. Vyzvednutí zásilky je jednoduché, stačí k němu jen kód. V případě Balíkovny na poště lze objednávku vyzvednout i bez kódu oproti dokladu totožnosti.
V okamžiku uložení zásilky na vybraném výdejním místě vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS). V tuto chvíli je váš balík připraven k vyzvednutí. Zásilku si můžete vyzvednout na Balíkovnách na poště tak, že si na vyvolávacím systému zvolíte službu Zrychlený výdej balíků (u nových vyvolávacích systémů stačí pouze načíst čarový kód z mobilního telefonu nebo avíza) a následně budete přednostně vyzváni k přepážce. Přepážkové pracovnici sdělíte jméno adresáta nebo číslo zásilky.
Při vyzvednutí na Balíkovně mimo poštu stačí sdělit kód pro vyzvednutí a jméno adresáta.
V případě, že si nebudete moci vaši zásilku vyzvednout, nabízíme možnost vyzvednutí balíku i třetí osobou. Stačí jí sdělit váš kód a může za vás zásilku vyzvednout.
Můžu platit v Balíkovně kartou?
Na poštách s Balíkovnou můžete zaplatit dobírku v hotovosti nebo platební kartou. U Balíkovny mimo poštu přijímají hotovost či platební kartu podle vybavenosti konkrétní provozovny.
Více informací a sledování zásilky v Balíkovně zde.
Česká pošta
Jak funguje doručení Českou poštou?
Pokud vás doručovatel nezastihne na vámi uvedené adrese, počká na vás zásilka na dodací poště 5 dnů. V případě, že si ji nestihnete vyzvednout, vrací se nám zpět. Ani pak ale není nic ztraceno. Zásilku, která se nám vrátí jako nevyzvednutá, vám v případě zájmu znovu vyexpedujeme. Za opětovné zaslání si účtujeme cenu dle zvoleného způsobu dopravy, viz tabulka níže.
Kontakty Česká Pošta:
Tel.: 800 104 410
Po-Pá: 7–19
So: 8–12
E-mail: info@cpost.cz
Uloženka WE|DO
Uloženka (nově WE|DO) nabízí dvojí služby – doručení na výdejní místo, nebo doručení na adresu. Jakmile je vaše zásilka připravená k vyzvednutí na výdejním místě WE|DO ULOŽENCE, přijde vám email a SMS s heslem pro vydání. Zásilku nemusíte vyzvednout osobně, stačí sdělit heslo třetí osobě. Zásilku na adresu si také můžete přesměrovat ne některé z výdejních míst WE|DO ULOŽENKA.
Jak dlouho je balíček na výdejním místě WE|DO?
Standardní doba uložení zásilky na WE|DO Uložence je 7 dnů, od první výzvy k vyzvednutí (mail nebo SMS).
Kontakty WE|DO:
Tel.: +420 246 092 912
Po-Pá: 8-18
E-mail: info@wedo.cz
Sledování zásilky WE|DO zde.